Reprodueix l'àudio
Els objectius d’aquest pla són:
• Conèixer en profunditat i analitzar l’oferta i la demanda comercial existents al municipi.
• Diagnosticar mancances i detectar potencialitats, possibilitats i noves oportunitats pel comerç local de Roquetes i la Raval de Cristo.
• Dissenyar propostes d’actuació concretes i factibles de foment, dinamització i consolidació del sector.
• Dotar el comerç local d’eines per millorar la seva competitivitat.
• Potenciar els avantatges singulars del municipi i a través d’ells, fomentar la seva reactivació econòmica, el creixement de l’ocupació i la millora de la qualitat de vida de la seva població.
La regidora de Dinamització Econòmica de l’Ajuntament de Roquetes, Tere Moreso, ha detallat que “es tracta en definitiva d’un projecte transversal que a partir de 7 eixos estratègics ens ha de permetre a curt, mig i llarg termini, desenvolupar, una sèrie d’accions per tal d’ajudar a mantenir i evolucionar al comerç de Roquetes i de la Raval de Cristo”.
Tere Moreso ha anunciat que per aconseguir dinamitzar el comerç local de Roquetes es portaran a terme diferents actuacions per tal de “millorar l’atractiu dels establiments, fidelitzar els clients, promocionar el comerç al carrer, digitalitzar els comerços i fer publicitat a través de les noves tecnologies, com ara Internet. Aquestes són algunes de les propostes que sorgeixen com a resultat d’aquest estudi fet sobre l’oferta i la demanda de la nostra ciutat”.
Moreso també ha volgut destacar la situació privilegiada de Roquetes, “som porta d’entrada als Ports, i això, el fet de viure en un entorn privilegiat, fa que vulguem que la gent que ens visiti, s’aturi, i que gaudeixi de la nostra ciutat, i per això, amb aquest objectiu, volem redefinir els usos del mercat municipal, i que aquest espai sigui punt referència de la ciutat”.
Amb aquest Pla, l’Ajuntament de Roquetes, aposta per posar en valor el comerç de proximitat i el comerç de qualitat.