Select Page

Categoria: RAVESTORM BY DJ TITES

RaveStorm by DJ TITES – 10 – Entrevista a PACO PIL

Avui tens una cita imprescindible amb la música electrònica. 🔥
Arriba una nova edició de *Ravestorm by DJ Tites*, carregada d’energia, records i història de la nostra escena. En aquesta ocasió comptarem amb un entrevistat molt especial, PACO PIL, una de les autèntiques llegendes que han marcat generacions senceres a les pistes de ball, un nom clau que ha fet vibrar festivals, discoteques i emissores durant dècades.
Parlarem de la seva trajectòria, dels seus grans èxits, de com era l’escena dels 90 i 2000, i de moltes anècdotes que formen part de la memòria electrònica del nostre país. Una conversa imprescindible per als amants del remember, la makina i la cultura club.

Read More

RaveStorm by DJ TITES – 09 – Entrevista a RUBEN XXL

Aquesta setmana a RAVESTORM apugem el volum amb un convidat que sap perfectament com fer vibrar la pista.
Ens acompanya RUBEN XXL, un DJ amb energia, actitud i passió per la música electrònica.
🎧 Parlarem de la seva trajectòria, experiències darrere dels plats i la seva visió del panorama actual.
⚡ Una entrevista directa, sense filtres i amb l’esperit rave que defineix el programa.
Si t’agrada la música electrònica, les històries reals de cabina i el bon ambient…
aquest programa és per a tu.
📅 Ja disponible el Programa 9 de RAVESTORM by DJ TITES
🔊 Dona-li al play i deixa’t portar pel ritme.

Read More

RaveStorm by DJ TITES – 08 – Entrevista a DJ THOMAS

🔥 RAVESTORM by DJ.TITES torna amb una nova sessió carregada d’energia i records inoblidables!
Aquesta setmana tenim un convidat molt especial…
🎧 DJ THOMAS, exresident d’una de les sales mítiques de la nostra zona: la històrica Piràmide de Cabanes. Una figura que ha fet vibrar generacions a la pista i que compartirà experiències, anècdotes i, per descomptat, molta música.
📻 En directe a Antena Caro 96.0 FM
🌐 També online a: www.antenacaro.cat
⚡ Sessions Remember, història de la nit i el millor so electrònic de sempre… tot això a Ravestorm.
No t’ho perdis!
La màquina torna a engegar. 🚀🎶

Read More

RaveStorm by DJ TITES – 07 – Entrevista a TONI RICO

Aquest nou capítol arriba carregat d’energia, ritme i molta història dins de l’escena! 🎧
En aquest Programa 7 tenim un convidat molt especial: Toni Rico, una figura clau que ens obre les portes a la seva trajectòria, experiències i visió dins del món de la música electrònica.
💥 Parlem de música, de nits inoblidables i de tot el que hi ha darrere la cabina.
💥 Un viatge sonor amb el segell inconfusible de RAVESTORM.
Si vius la música com nosaltres… aquest programa és per tu.
▶️ Ja disponible!
🔊 Apugeu el volum i deixeu-vos portar.

Read More

RaveStorm by DJ TITES – 06 – Entrevista a FRAN DELIRO

Arribem al sisè programa de RAVESTORM, l’espai dedicat a la música electrònica, als sons que fan vibrar la pista i als artistes que hi ha darrere de cada producció. Un programa pensat per als amants del clubbing, dels beats contundents i de les sessions carregades d’energia.
En aquesta ocasió tenim un convidat molt especial: el DJ i productor Fran Deliro, un artista que fa temps que treballa dins l’escena electrònica amb un estil molt marcat i produccions pròpies que ja han sonat en diferents sessions i sets. Un creador que entén la pista, que sap com construir un track perquè funcioni davant del públic i que continua treballant per portar el seu so cada vegada més lluny.

Read More

RaveStorm by DJ TITES – 05 – Entrevista a DJ RICHARD

5a entrega del programa RAVESTORM by DJ TITES
Entrevista a DJ RICHARD.
DJ Richard és una de les figures recordades de l’escena electrònica valenciana dels anys 90, especialment vinculat a la mítica discoteca Sistema 3, un dels temples del so Màkina i Techno de l’època.
Durant els anys daurats de la Ruta i la cultura de club valenciana, DJ Richard va destacar per la seva tècnica a la cabina, l’energia de les seves sessions i una selecció musical contundent que combinava Màkina, Techno i Trance. Les seves sessions a Sistema 3 es caracteritzaven per ritmes potents, bases molt marcades i una connexió molt directa amb la pista.
A la cabina va formar part d’una generació de DJs que van definir el so de tota una època a la Comunitat Valenciana, contribuint a convertir Sistema 3 en un punt de referència per a milers d’amants de la música electrònica que cada cap de setmana omplien la sala.
Amb el pas dels anys, el seu nom ha quedat associat a l’essència de la música electrònica dels 90, i és recordat per molts Clubbers com un dels DJs que van marcar l’ambient i el caràcter d’aquella etapa històrica de les discoteques valencianes.

Read More

RaveStorm by DJ TITES – 04 – Entrevista a DJ PIYULI

4a entrega del programa RAVESTORM by DJ TITES
Entrevista a DJ PIYULI.
DJ Piyuli és un emblemàtic DJ espanyol i referent de la música màkina i el hardcore, especialment popular durant la dècada dels 90 i principis dels 2000. Va destacar per la seva presència a les cabines de sales llegendàries i en els recopilatoris més potents de l’escena electrònica nacional. El seu llegat continua molt viu entre els amants dels ritmes accelerats i la nostàlgia de la cultura de club.

Read More
Loading

ESCOLTA’NS EN DIRECTE

Antena Caro Online

Antena Caro Online

LO TARDEO ANTENA CARO

Descarrega’t l’App

App Antena Caro
App Antena Caro
App Antena Caro

GALERIA

Galeria fotogràfica

Descarrega’t el RECULL

Notícies i valoracions de les eleccions municipals 2023