Roquetes es prepara per viure una fita històrica aquest 2026, acollir el final de la cinquena etapa de La Vuelta el pròxim 26 d’agost. Per començar a escalfar les cames, l’Ajuntament de Roquetes, la Diputació de Tarragona i Ebre Cycling organitzen la 2a edició de Cicloturisme Roquetes ‘La Vuelta torna a les Terres de l’Ebre’ el dissabte 18 de juliol.

Entrevistem la regidora d’Esports i Turisme de Roquetes, Sònia Andrade, i el membre d’Ebre Cycling, Albert Forcadell, perquè ens expliquen tots els detalls d’una jornada ciclista inoblidable.

📍 Informació Clau de la Sortida Cicloturista (18 de juliol):

🕒 Hora de trobada: 08:00 h (sortida a les 08:30 h).

📍 Lloc de sortida i arribada: Hort de Cruells, Roquetes.

📈 El recorregut: 71 km i 950 metres de desnivell positiu. Una ruta exigent, recreant els últims quilòmetres del final d’etapa de La Vuelta, passant pel Coll de Som, Benifallet, El Pinell de Brai i la pujada a l’Alt de Paüls (3a categoria).

👥 Invitats de luxe: Ens acompanyaran els mítics ciclistes Joseba Beloki, Georgina Anguell i Melcior Mauri.

💬 Taula rodona: A partir de les 11:30 h a l’Hort de Cruells, xerrada i entrevista oberta amb els ciclistes convidats per compartir experiències i analitzar la pròxima arribada de La Vuelta.

📝 Inscripcions: Gratuïtes a través d’Ebre Cycling fins al 16 de juliol. Inclou un bidó de record de l’etapa Falset-Roquetes i pica-pica final.